ZASADY BEZPIECZEŃSTWA W CZASIE EPIDEMII KORONAWIRUSA (COVID-19)
Z przyjemnością informujemy, że od 4 maja Hotel Europa jest otwarty dla Gości indywidualnych oraz biznesowych.
W związku z epidemią koronawirusa wywołującą chorobę COVID-19 wprowadziliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny, które zapewnią bezpieczny pobyt w naszym obiekcie. Zachęcamy Państwa do zapoznania się naszym przewodnikiem.
PRZESTRZEŃ HOTELU EUROPA:
- Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane.
- W miejscach ogólnodostępnych, w tym w Recepcji oraz przed Pubem Restauracyjnym Warka dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym, mydła bakteriobójcze oraz instrukcje do mycia rąk.
- Ze szczególną dokładnością dezynfekowane są windy oraz toalety.
- Wprowadzone zostały ograniczenia w korzystaniu ze wszystkich stref ogólnodostępnych: winda, toalety, sale konferencyjne, lobby oraz restauracja.
- Posiłki będą serwowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i przy zachowanym reżimie sanitarnym: dania wyłącznie w formie serwowanej. Hotelowy Pub Restauracyjny Warka dostępny jedynie dla Gości hotelowych, odpowiednio zaaranżowana przestrzeń oraz możliwość dostarczenia posiłków do pokoju.
- Na teren hotelu mają wstęp wyłącznie Goście hotelowi, pracownicy oraz kontrahenci.
- Goście, pracownicy oraz kontrahenci mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce zaraz po wejściu na teren obiektu.
- Wszyscy pracownicy hotelu są wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki i płyny dezynfekujące.
- Na życzenie Gości na recepcji istnieje możliwość zakupu pakietów z podstawowymi środkami ochronnymi (maska, rękawiczki).
- W częściach wspólnych wprowadziliśmy nakaz korzystania z maseczek.
- Wykonywana jest systematycznie dezynfekcja klamek, blatu recepcyjnego, windy, włączników światła, poręczy oraz powierzchni często dotykanych w pomieszczeniach ogólnodostępnych.
- Z windy może korzystać maksymalnie 1 osoba.
- Wprowadziliśmy bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.
RECEPCJA
- Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze, klucze do pokoi, wózki bagażowe oraz inne powierzchnie ogólnodostępne są dezynfekowane po każdym Gościu. W recepcji jest dostępny płyn dezynfekujący.
- Na recepcji dokonywany jest pomiar temperatury (bezdotykowo) oraz krótki wywiad informacyjny z Gośćmi, pracownikami i kontrahentami. Obsługa recepcji pracuje w jednorazowych rękawiczkach oraz w masce ochronnej.
- Przy stanowisku recepcyjnym może znajdować się tylko 1 Gość.
- Personel recepcji może odmówić przyjęcia Gościa w przypadku wystąpienia stanu podgorączkowego lub objawów chorobowych oraz ma prawo powtórzyć procedurę w trakcie samego pobytu.
- W trakcie zameldowania Goście zachowują odpowiednią odległość pomiędzy sobą oraz obsługującym pracownikiem recepcji. Proces zameldowana odbywa się w sposób bezdotykowy. W Recepcji zamontowane zostały przezroczyste osłony pleksi na stanowisku recepcjonisty.
- Pracownicy na stanowiskach recepcyjnych oddaleni są od siebie o 1,5 m.
- Wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji
w odległościach co 2 metry. - Czas obsługi Gości ograniczyliśmy do minimum, zachowując przy tym kompleksową obsługę Klienta.
- Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych, terminale dezynfekujemy po każdym użyciu.
- Pracownicy Recepcji obsługują Gości w maseczkach ochronnych oraz jednorazowych rękawiczkach.
- Zapewniamy nieograniczony dostęp do środków dezynfekujących dla Gości w holu recepcyjnym.
PERSONEL
- Wszyscy pracownicy bezwzględnie przestrzegają zasad pracy w maseczkach ochronnych, rękawiczkach jednorazowych, odzieży ochronnej. Każdy pracownik regularnie dezynfekuje swoje narzędzia pracy oraz dba o higienę i czystość rąk.
- Przed wejściem do obiektu, mierzymy temperaturę każdemu pracownikowi.
W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych, pracownik jest natychmiastowo oddelegowany do domu. - Zapewniamy nieograniczony dostęp do płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników w przestrzeniach dostępnych dla pracowników.
- Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych dla pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
- Zadbaliśmy o bezpieczne stanowiska pracy zachowując 2 metry odstępu, w przestrzeniach, w których jest taka możliwość.
POKOJE HOTELOWE
- Serwis sprzątania pokoju odbywa się w maseczkach oraz jednorazowych rękawiczkach, pod nieobecność Gości w pokoju.
- W trakcie pobytu Gości, w obecnej sytuacji, serwis pokoi odbywa się w ograniczonym zakresie tj. wymiany ręczników, wynoszenia śmieci oraz uzupełnienia produktów na wyraźne życzenie Gości.
- Istnieje zakaz używania suszarek w pokojach hotelowych.
- W trakcie sprzątania po pobycie Gości dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki, lodówka, naczynia, zastawa, telefon, pilot do telewizora i wszystkie inne przedmioty znajdujące się w pokoju.
- Po wymeldowaniu Gościa a przed przyjęciem kolejnego, w pokoju hotelowym odbywa się obowiązkowa dezynfekcja pokoju.
SALE KONFERENCYJNE
- Codzienne dezynfekujemy oraz wietrzymy pomieszczenia konferencyjne.
- Sprzęt konferencyjny tj. rzutnik, laptop dezynfekujemy na bieżąco, przed i po zakończeniu każdego spotkania.
- Przed wejściem do sal konferencyjnych udostępniamy środki do dezynfekcji rąk.
- Krzesła konferencyjne ustawiamy w bezpiecznych odległościach z zachowaniem 2 metrów odstępu.
PUB RESTAURACYJNY WARKA
Podzieliliśmy otwarcie Restauracji na dwa etapy (w zależności od rozporządzenia Ministerstwa Rozwoju).
I ETAP
GASTRONOMIA W POKOJACH
Zapewniamy możliwość zamówienia posiłków z odbiorem osobistym przez Gościa lub z możliwością usługi Room Service w określonych godzinach do pokoju.
II ETAP
URUCHOMIENIE GASTRONOMII
Pub Restauracyjny Warka funkcjonuje w opcji a la carte i bufetu szwedzkiego:
- Codziennie dokonujemy dezynfekcji pomieszczeń restauracyjnych.
- Przed wejściem do restauracji udostępniliśmy dozowniki z płynem dezynfekującym, a Gości prosimy o dezynfekcję rąk.
- Przed wejściem do restauracji każdorazowo mierzymy Gościom temperaturę (bezdotykowym termometrem). W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych Gość nie może przebywać w przestrzeni restauracyjnej.
- Pracownicy restauracji wykonują swoje obowiązki wyposażeni w maseczki ochronne oraz jednorazowe rękawiczki.
- Ograniczyliśmy liczbę osób jednocześnie spożywających posiłki z zachowaniem bezpiecznych odległości stolików co 2 metry, w wyznaczonych strefach.
- Dokonujemy dezynfekcji stolików, krzeseł i zastawy stołowej po każdym Gościu.
- Na terenie kuchni i zaplecza gastronomicznego udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym, a pracownicy regularnie myją i dezynfekują ręce oraz swoje stanowiska pracy.Ograniczamy liczbę osób jednocześnie spożywających posiłki w restauracji.
- Stoliki ustawione są w bezpiecznych odległościach
- Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach oraz zgodnie z zachowaniem wszelkich wytycznych sanepidu.
- Personel kuchni pracuje z zachowaniem zasad szczególnej higieny.
- Godziny otwarcia Pubu Restauracyjnego Warka:
Poniedziałek – Piątek: 13:00 – 22:00
Sobota – Niedziela: 13:00 – 22:00 - Zapewniamy możliwość zamówienia posiłków z odbiorem osobistym przez Gościa lub
z możliwością dostawy w określonych godzinach do pokoju / ROOM SERVICE. - Dania serwowane są na wynos do pokoju w formie w hermetycznie zapakowanych boxach.
- Zamówienia:
Pub restauracyjny Warka: +48 533 451 006
Recepcja Hotelu Europa: +48 62 767 20 31 - Menu przekazywane jest Gościowi podczas meldunku oraz dostępne jest również na stronie internetowej:
https://www.hotel-europa.pl/pub-restauracyjny-warka/menu-restauracji/
BEZPIECZEŃSTWO OSOBISTE
Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach oraz utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich.
KONTAKT
Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, pozostajemy do Twojej dyspozycji pod numerem telefonu: 62 767 20 31 lub mailowo pod adresem: recepcja@hotel-europa.pl
Zachęcamy do rezerwacji online pobytu na naszej stronie internetowej: www.hotel-europa.pl
KORONAWIRUS (COVID-19)
W przypadku zaobserwowanie u siebie niepokojących objawów (takich, jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), prosimy o natychmiastowy kontakt:
- Sanepid: tel. +48 62 767 76 10
- Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu Odział Zakaźny
Centrala: +48 62 765 12 51
- Narodowy Fundusz Zdrowia, całodobowa infolinia: 800 190 590
Państwa bezpieczeństwo jest dla nas najwyższą wartością. Zapraszamy na pobyt w bezpiecznych warunkach.